2008-11-25

Bli en publicerad författare.



Jag skulle vilja rekommendera en sida på nätet där man kan ladda upp sina egna böcker. Det kan vara alla typer av böcker, kokböcker, bilderböcker, almanackor etc. Du laddar upp allt material och bestämmer hur många ex du själv vill köpa, det roliga med allt är att materialet ligger kvar på sidan som en tryckt bok och vem som helst kan köpa just ditt verk.

Jag fick ett ryck för ca 1 år sedan och skrev en novell på ca 40 A4 sidor och ville göra något med den, efter mycket letande på nätet hittade jag www.vulkan.se
Jag är riktigt intresserad av film och litteratur och framför allt i genren skräck/thriller. För att promota min egen lilla "skräck-novell"går det att kika på min här: https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=12362.

Allt du behöver göra är att skriva din egna story, NU!

1 kommentar:

Anonym sa...

har du funderat på att lägga upp noveller på internet? det finns ju även publicerade författare som gör det?
som tex här:

http://stewe.blogg.se/