2011-04-19

19 April

Kom fram till min firmabil ca 6.40 imorse...bakre däck helt platt. Bara ställa sig och byta till reservdäcket.. gick dock väldigt fort, 6-7 minuter så rullade jag iväg som inget hänt..

Annars en varm och skön dag och så klart har man åkt på en praktförkylning utan dess like.

De var väl allt.. och inget.
Just det, överlevde ett totalt strömavbrott på 10 min nyss, hela kvarteret svart, rätt coolt, men undrar varför man tycker det.
Det sjukaste är att när skriver just denna mening så slocknar ALLT igen, nu är det svart, bara en laptop skärm som fyller ut köket med ett kallt ljus. Kan inte ens publicera detta inlägg för nätet ligger nere då modemet styrs av en router.... som går med ström.
Jaha, sparar dessa rader och publicerar väl det imorrn. Ska kurera min förkylning genom att lägga mig i lagom tid (NU kom strömmen tillbaka).. så då sparar jag inte inlägget utan lägger ut det nu, INNAN det svartnar igen.

Inga kommentarer: